canavarlarım benim

canavarlarım benim

23 Ağustos 2009 Pazar

BEYAZ MENDİL İÇİN (ANLATMASI ÇOK ZORMUŞ!!!)


SONUÇ BÖYLE OLACAK Kİ BUNLARDA MUHTEŞEM 10 MARİFETTEN ALINDI



sırasına göre kaydetmeme izin vermedi oglum .


1. bu halı düğümü ki biliyormusun; emin olamadım istersen anlatayım da aklımda kalmasın
iki ipi sol elinle ayır iplerin ortasından 1 adım la başla devam et sonuçta ucları iki ipin ortasında sıkışmış oluyor
boydan boya gidince yorgan ipi ile bir alttan bir üstten git ve kalın dişli perma tarakları vardıya o yada benzeri ile sıkıştır. sonrada buylarını eşitlemek için makasla iplerin fazlasını kes .


2. birde kilim yapması var oda bir uctan başlayıp bir allatn bir üstten geçiyorsun .bir yapmak istediğin mazemeyi birde ters gelecek şekilde ki diğer taraftan başla yorgan ipini geçiyorsun .bu daha kolaydır yine sıkıştırmak gerekiyor ...yada sadece malzemenle de yapabilirsin...


NOT: BAŞLARKEN VE BİTİRİRKEN YORGAN İPİ İLE BİRKAÇ SIRA GİT GEL Kİ KİLİMİN KIVRILMASIN...





Çok ama çok acemice oldu ama bukadar ...


Gelelim kilime, renklerini ayrı yapmaya çalıştım ama pek belli değil galiba . ne kadar büyüklükte yaoacaksan ki ne yapması ne de tezgahını yapmak zor degil. istediğin büyüklükte böyle bir çerçeve yaptırıp alt ve üst kısmına eşit aralıklarla çiviler çaktırıyorsun üstlerine yukarıdan aşagıya biz yorgan ipi yapmıştık ki tavsiye ederim çivilere baglıyorsun ..


sanıyorum eski penyelerden yapacaksın ip haline getidigin penyeyi ya da eski kaçık çorabı yada evde kalan ipler ve hatta plastik poşetler bile olabilir.


bak yazarken aklıma geldi hani sakallı iplerle banyo paspası yapıyorlar ya böyle tezgahta harika olur.


ya biliyorum anlaşılması zor oldu ama 10 marifet ' kilim diye ara pek çok seçenek çıkıyor


SAYGILARIMLA



KOLAY GELSİN



EYLEM

2 yorum:

  1. Eylem'ciğim,sana defalarca yazdım ama bir problem var galiba:(( Yorum olarak değil de mail olarak yazdığım için olabilir belki de.Kilim dokuman çok güzel anlatılmış,kardeşim imalatla uğraştığı için çok fazla kumaş ve penye artıkları çıkıyordu.Ben onları değerlendirmek istemiştim.Sanırım senin verdiğin modelin yapılması için hangi boyda istiyorsaam kendim ayarlayacağım.
    Bu yazım yorum olarak gelecek sana:))Mailde çok daha fazla detaylı yazmıştım ve çok ama çok teşekkür etmiştim sana.Ve tekrar ilgilendiğin için binlerce kere teşekkür ederim hayatım.Sana takıldığım yerlerde tekrar dönebilirmiyim??.Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. elbetteki ne zaman ve ne istersen yardıma hazırım

    YanıtlaSil